Sunday, November 1, 2015

Sailan tuplavaihto

Osallistuin Sailan tuplavaihtoon monen vuoden jälkeen. Olenkin unohtanut, miten kutkuttavan moniosainen prosessi se onkaan.
Ensin tein kaksi korttia ja lähetin ne Sailalle, joka lähetti ne eteenpäin.


Kurpitsakorppi meni Ulriikalle ja matkalle lähtevä mies ... en muista että kukaan olisi ilmoittautunut saajaksi!

Samoihin aikoihin posti toi minulle kortit Ulriikalta ja Aprikselta. Kiitos!


Olin lähettänyt kaksi kuvaa, joista Jaana teki upeat kortit.  Minun kuvani olivat kello ja puhekupla... niiden ympärille Jaana on keksinyt näin ihanat kokonaisuudet:


Minä olin saanut kaksi kuvaa, Katin valitsemat Lontoon Big Benin ja auton, josta sitten tein hänelle kortit:
Hulluja nuo englantilaiset

Kun Inkeri auton sai


Näin railakkaasti tämä rinki toimi - suurkiitokset Sailalle järjestelyistä!

1 comment:

  1. Your art work is stunning. I love the vintage pieces and the nature pieces.
    Please feel free to join in with my new challenge at Dezinaworld15 blog.

    ReplyDelete